І група 13.03.20 ІІ група 18.03.20
Тема: "Вкладені алгоритмічні структури повторення і розгалуження"
І група 20.03.20 ІІ група 25.03.20
Тема: "Розв'язування задач з алгоритмічними структурами повторення і розгалуження"
Створити проект, у якому Кіт буде запитувати користувача, що йому намалювати:
хризантему чи лотос. У випадку, якщо буде завдання намалювати іншу квітку,
повинно з'явитися повідомлення про помилку.
хризантему чи лотос. У випадку, якщо буде завдання намалювати іншу квітку,
повинно з'явитися повідомлення про помилку.
Властивості квітки:
Примітка:
Спочатку склади скрипти для малювання першої квітки, перевір його,
потім – для малювання другої. У кінці додай блоки розгалуження для питання
та відповідей.
потім – для малювання другої. У кінці додай блоки розгалуження для питання
та відповідей.
І група 27.03.20 ІІ група 08.04.20
Тема: "Розв'язування задач методом поділу на підзадачі"
Завдання до уроку
І група 10.04.20 ІІ група 15.04.20
Практична робота "Створення програмних проектів методом поділу задачі на підзадачі"
!!! Виконуючи роботу, необхідно дотримуватись правил техніки безпеки!!!
Завдання
1. Створити проект, у якому виконавець малює кола використавши власний створений
блок. На сцені будуть малюватись кола з межею різної товщини та кольору, значення яких задаються випадково з деякого діапазону, з поворотом на 15° за годинниковою стрілкою.
Зразок розв'язку.
Уроки 30 - 35 (з 17 квітня по 29 травня)
Розробка та реалізація власного програмного проекту
Виконання індивідуального проекту
Проект – це скоординована робота людини або групи людей,спрямована на досягнення поставленої мети за визначений час.
Робота над проектом складається з декількох етапів:
1. Підготовчий (вибір теми, обґрунтування її практичної значущості, а також визначення шляхів її розв’язання);
2 Дослідницький етап (планування роботи, визначення методів дослідження, розподіл обов’язків між учасниками проекту);
3. Реалізація проекту;
4. Захист проекту (обговорення проекту та процесу його виконання).
Під час роботи над проектом учні можуть використовувати:
1. ресурси мережі Інтернет (учні набувають навичок правильно формувати запити для пошуку даних, опрацьовувати здобуту інформацію);
2. літературу;
3. додаткові та допоміжні матеріали.
Завдання для проекту (на вибір).
1. Створіть власну комп’ютерну гру в середовищі Скретч.
2. Створіть невеличкий, цікавий, сюжетно-закінчений мультфільм в середовищі Скретч.
3. Створіть інтерактивну гру в середовищі Скретч. (Слово "інтеракив" прийшло до нас із англійської мови "interact". "Inter" - це "взаємний", "act" - "діяти". Інтерактивна гра – це діалогова гра, в ході якої здійснюється діалог, наприклад, героя гри і учня-гравця. З’являються різні запитання під час гри, в залежності від відповіді на них гра продовжується за різними сценаріями.)
Завдання (на вибір) для тих, хто не бажає фантазувати.
1. Складіть програму побудови першої літери власного імені. ( У бібліотеці Навчальних проектів Скретч є схожий проект під назвою "Літери". Якщо перша літера твого імені збігається з літерою у проекті, тоді склади програму побудови іншої літери власного імені).
Максимальна оцінка - 7 балів.
Максимальна оцінка - 7 балів.
2. Склади проект, у якому виконавець Пішохід переходить дорогу з трьома смугами руху без пішохідного переходу, якщо відстань від автомобіля, що рухається, більша, ніж 100 кроків.(Використай у проекті команду, щоб пішохід повертався у вихідне положення із затримкою 3 секунди).
Максимальна оцінка - 9 балів.
Максимальна оцінка - 9 балів.
3. Склади проект "Гра з м'ячем", у якому виконавець переміщується до м'яча, що з'являється на ігровому полі випадково, або залишається на своєму місці, якщо відстань до м'яча більша, ніж 100 кроків. (Використай з групи команд "Оператори" команду "випадкове від _ до _" для задання координати Х та Y).
Максимальна оцінка - 11 балів.
Максимальна оцінка - 11 балів.
Свої проекти надсилайте на мою електронну адресу sasha13viktorivna@gmail.com
А де створювати проект?
ВідповістиВидалитиА ЯК ВІДПРАВИТИ ПОЄКТ
ВідповістиВидалити
ВідповістиВидалитиВІдправляйте готові проекти на мою електронну адресу sasha13viktorivna@gmail.com
У якому приложении делать проект?
ВідповістиВидалитиСкретч
ВидалитиА в яркому саме є богато різних видів та взагаллі книг???
ВидалитиНе зрозуміла питання.
ВидалитиНу в плей маркетi е багато рiзних скретчiв.
ВидалитиПоки у нас дестанцiйне навчання
Видалити